STAPPENPLAN

STAP 1
STAP 1

Analyse

Analyse van de huidige buyer journey, salesmethoden en verwante zaken en processen.

STAP 2
STAP 2

Marktonderzoek

Onderzoek naar de propositie, positionering, markt, kansen, bedreigingen en het koopgedrag van je doelgroep.

STAP 3
STAP 3

Optimalisatie van de buyer journey

Met behulp van breinwetenschap en technologie wordt de content in de buyer journey geoptimaliseerd, zodat de doelgroep beter ondersteunt wordt bij hun aankoopproces en ze sneller tot een koopbeslissing komen.

STAP 4
STAP 4

Livegang

De geoptimaliseerde buyer journey wordt geactiveerd.

STAP 5
STAP 5

Interactie

In deze fase is er interactie met de doelgroep en wordt er belangrijke data verkregen over hun koopgedrag.

STAP 6
STAP 6

Meten en bijsturen

Met behulp van de nieuwe data en resultaten wordt de buyer journey aangepast zodat deze beter aansluit bij de emoties, behoeften en motivaties van de doelgroep.

STAP 7
STAP 7

Succes vieren

Nieuwe successen worden gevierd en tegelijkertijd wordt er van geleerd om de salesresultaten in de toekomst te blijven verbeteren.

Breinwetenschap en technologie 

Breinwetenschap en technologie toepassen in je sales is relatief nieuw.

In plaats van alleen te vertrouwen op je gevoel kan je je nu laten leiden door data.

Er wordt veel onderzoek gedaan naar het koopgedrag van mensen, hoe zou jij deze informatie gebruiken om jouw boodschap te optimaliseren?


“Navien Bansi is een betrokken, integere persoonlijkheid die met je meedenkt, anticipeert en overzicht bewaart voor al je marketing vraagstukken. Het is een man met een visie en kennis van zaken. Persoonlijk heb ik veel baat bij zijn adviezen en kan het een ieder van harte aanbevelen.

Sander – Eigenaar social enterprise


“Navien ziet snel kansen en mogelijkheden en weet deze te vertalen in goede en werkbare concepten. Hij is betrouwbaar en kundig: een marketingman in HART en nieren.”

Janna – Eigenaar coaching praktijk


“Navien is heel deskundig op het gebied van marketing en vormgeving. Zijn scherpe verstand en grote hart samen met hoge creativiteit deden mij snel beslissen constant met Navien te werken. Ik wil hem graag aanbevelen.”

Willem – Eigenaar consultancy bureau

Hoe benut jij het LEANR-framework?

Wil jij je omzet verbeteren?

Zou je effectiever willen inspelen op de behoeften, motivaties en emoties van je doelgroep, zodat het kan leiden tot een verhoogde omzet?

Wil je een verbeterde klantbeleving?

Wil je de behoeften en motivaties van je doelgroep beter begrijpen, zodat je ze beter kan bedienen en hun verwachtingen kan overtreffen, zodat het kan leiden tot een hogere klanttevredenheid?

Wil je meer doelgerichte en effectieve sales?

Wil jij jouw sales inspanningen beter richten op je doelgroep en effectiever met ze communiceren?

Wil je meer inzicht in klantgedrag?

Wil je een diepere inzicht verkrijgen in het gedrag van je doelgroep en dit beïnvloeden?

Wil je een verbeterde concurrentiepositie?

Wil jij je beter onderscheiden van de concurrenten en een stevigere positie in de markt innemen?