Het LEANR-framework
Wil jij jouw marketing en sales verbeteren? Dan kan het toepassen van technologie en breinwetenschap een efficiente aanpak zijn.
Met het LEANR- framework kan je deze krachtige tools gebruiken om jouw doelgroep beter te begrijpen, jouw merkwaarde te versterken en jouw omzet te verhogen.
Een van de belangrijkste stappen bij het opzetten van dit framework is het in kaart brengen van de behoeften en wensen van jouw doelgroep. Dit kan door middel van marktonderzoek en het gebruik van geavanceerde data-analyse tools.
Daarnaast kan het inzetten van neuro marketing technieken helpen om de emotionele reacties van de doelgroep beter te begrijpen en hierop in te spelen. Bijvoorbeeld door het uitvoeren van neuromarketing experimenten.
Tot slot kan het inzetten van nieuwe technologieën helpen om de effectiviteit van marketing- en sales te verhogen. Denk bijvoorbeeld aan het automatiseren van bepaalde taken of het gebruik van chatbots om klanten te helpen.
Met de juiste combinatie van technologie en breinwetenschap kan je jouw totale customer experience naar een hoger niveau tillen.
Als je op zoek bent naar een partner om je te helpen bij het opzetten van dit framework, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.
STAPPENPLAN
Analyse
Analyse van de huidige buyer journey, salesmethoden en verwante zaken en processen.
Marktonderzoek
Onderzoek naar de propositie, positionering, markt, kansen, bedreigingen en het koopgedrag van je doelgroep.
Optimalisatie van de buyer journey
Met behulp van breinwetenschap en technologie wordt de content in de buyer journey geoptimaliseerd, zodat de doelgroep beter ondersteunt wordt bij hun aankoopproces en ze sneller tot een koopbeslissing komen.
Livegang
De geoptimaliseerde buyer journey wordt geactiveerd.
Interactie
In deze fase is er interactie met de doelgroep en wordt er belangrijke data verkregen over hun koopgedrag.
Meten en bijsturen
Met behulp van de nieuwe data en resultaten wordt de buyer journey aangepast zodat deze beter aansluit bij de emoties, behoeften en motivaties van de doelgroep.
Succes vieren
Nieuwe successen worden gevierd en tegelijkertijd wordt er van geleerd om de salesresultaten in de toekomst te blijven verbeteren.
Breinwetenschap en technologie
Breinwetenschap en technologie toepassen in je sales is relatief nieuw.
In plaats van alleen te vertrouwen op je gevoel kan je je nu laten leiden door data.
Er wordt veel onderzoek gedaan naar het koopgedrag van mensen, hoe zou jij deze informatie gebruiken om jouw boodschap te optimaliseren?
“Navien Bansi is een betrokken, integere persoonlijkheid die met je meedenkt, anticipeert en overzicht bewaart voor al je marketing vraagstukken. Het is een man met een visie en kennis van zaken. Persoonlijk heb ik veel baat bij zijn adviezen en kan het een ieder van harte aanbevelen.“
Sander – Eigenaar social enterprise
“Navien ziet snel kansen en mogelijkheden en weet deze te vertalen in goede en werkbare concepten. Hij is betrouwbaar en kundig: een marketingman in HART en nieren.”
Janna – Eigenaar coaching praktijk
“Navien is heel deskundig op het gebied van marketing en vormgeving. Zijn scherpe verstand en grote hart samen met hoge creativiteit deden mij snel beslissen constant met Navien te werken. Ik wil hem graag aanbevelen.”
Willem – Eigenaar consultancy bureau
Hoe benut jij het LEANR-framework?
Wil jij je omzet verbeteren?
Zou je effectiever willen inspelen op de behoeften, motivaties en emoties van je doelgroep, zodat het kan leiden tot een verhoogde omzet?
Wil je een verbeterde klantbeleving?
Wil je de behoeften en motivaties van je doelgroep beter begrijpen, zodat je ze beter kan bedienen en hun verwachtingen kan overtreffen, zodat het kan leiden tot een hogere klanttevredenheid?
Wil je meer doelgerichte en effectieve sales?
Wil jij jouw sales inspanningen beter richten op je doelgroep en effectiever met ze communiceren?
Wil je meer inzicht in klantgedrag?
Wil je een diepere inzicht verkrijgen in het gedrag van je doelgroep en dit beïnvloeden?
Wil je een verbeterde concurrentiepositie?
Wil jij je beter onderscheiden van de concurrenten en een stevigere positie in de markt innemen?